czwartek, 2 stycznia 2014

Świat ideałów

I znów nie będzie to do końca archiwalny wpis. Ale może to dobrze na początek nowego roku? Przymierzam się powoli do publikowania na tej stronie archiwalnych materiałów dotyczących mojej, nazwijmy to, przygody z filmem. I oto niedawno wpadła mi w ręce książka pod tytułem


w której znalazł się artykuł 








Nie mogę go tu rzecz jasna opublikować w całości, ale wszystkich zainteresowanych odsyłam do lektury tego tekstu – jest i o Wytwórni Filmów Amerykańskich, Golasach, Warzywniaku 360 i parę innych ciekawostek, to chyba pierwsza próba zebrania i omówienia tej mojej "filmowej twórczości". Skądinąd artykuł rozpoczyna się niezwykle sympatycznie: 



Paulina Drozdowska, Świat ideałów w twórczości literackiej i filmowej Krzysztofa Jaworskiego, w: Literatura i kino. Polska po roku 1989, Kraków 2013, s. 60-68.

2 komentarze:

  1. Chciałbym przypomnieć Panu, panie doktorze, iż mamy już 8 stycznia, a ten wpis jest z drugiego... Czekam niecierpliwie (czekamy - spokojnie mogę tak powiedzieć) na nową porcję!

    OdpowiedzUsuń