piątek, 25 października 2013

TAG

Dziś krótki powrót do posta, w którym próbowałem ustalić datę ukończenia wiersza Krajobraz azjatycki (link & link). Wielce pomocny okazał się przy tym edytor tekstu TAG. Mam nadzieję, że nie pamiętają Państwo edytora tekstu TAG? Ja pamiętam (link). Jedna z kolejnych jego wersji (kiedy dorobiłem się już pierwszego w życiu kolorowego monitora CRT) prezentowała się imponująco. Przykład: 

Na szczęście kolory można było zmienić. Ale to właśnie dzięki edytorowi tekstu TAG okazało się, że Krajobraz azjatycki został ukończony - 28 marca 1994 roku:


Dzięki, TAG.

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba ten wiersz. Trafiłem na tę stronę przypadkiem szukając screena z TAGa, bo sam właśnie w TAGu napisałem najwięcej wierszy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmieszne trafiłem tu bo szukałem zdjęcie TAGa, a już po chwili zamówiłem sobie książkę ".byłem" przez neta :)

    OdpowiedzUsuń